Myytävät tuotteet

Suomen Haavanhoitoyhdistyksen tuottamaa haavahoitoon liittyvää opetusmateriaalia ja muita tuotteita myydään yhdistyksen koulutustilaisuuksien yhteydessä. Suomen Haavanhoitoyhdistys ei ole toiminnastaan arvonlisäverollinen, joten tuotteiden hinnat eivät sisällä vähennettävää arvonlisäveroa. Tuotteet myydään koulutustilaisuuksissa käteisellä tai laskulla, jolloin hintaan lisätään 5 euron laskutuslisä. Korttimaksu mahdollisuutta ei ole.

Myytävänä koulutustilaisuuksissa tai tilattavissa tällä hetkellä ovat seuraavat tuotteet:

• Avoimen haavan helpperi 1 euroa
  • Painehaavahelpperi 1 euroa
  • Haavanhoidon kaksi vuosikymmentä -juhlakirja – Kirja 30 €, tarvittaessa toimitus- ja postituskulut. Suomen haavanhoitoyhdistyksen järjestämissä koulutuksissa käteismaksulla.

Tuotteita voi tilata infoshhy.fi

Helppereiden minimitilaus on 10 kpl. Helpperin kappalehinta on 1 euroa + laskutuskulut sekä toimitus- ja postituskulut. Haavahoidon kaksi vuosikymmentäkirjaa voit yhden tai useamman kappaleen. Tilaukseen lisätään toimitus- ja postituskulut.